Halaman

06 April, 2010

aku berjaya...

aku berjaya merubah blog aku kali ini berbekalkan hasil pencarian template dari blog orang lain.. dah dia bagi percuma aku ambil saja lah....

walaupun memang tipikal sangat blog aku kali ini namun tak per aku sekadar mencuba merubah penampilan... nanti kalau dah bosan dengan yang terbaru nih tukarlah pulak... itupun kalau rajin... malas juga nak edit itu dan ini... leceh heh....


kalaulah aku ada benda ni iPad kan senang... sambil berak pun buleh ejas blog hahahahahaha... jap nak cari gambar iPad nak tempekkat sini ler...


Apple iPad lebih dari berbaloi...

6 ulasan:

  1. tu laa pasal... semalam aku masuk blog ko aku pikir, eh, dia dah tukar blogging kat fb ke? tapi url tak tukar pongsss~~

    kompius sekejapan aku... Hihihihih :D :D

    BalasPadam
  2. Syah...
    anda tak tersilap...
    kira aku nih dah kena demam Fesbuk lah hehehe

    ngapain kompius... usah dong... nanti pusing... hheheee


    p/s:hari ni masak apa pulak...

    BalasPadam
  3. Lama btol x nyinggah sini..sekali tgk dah berubah .. Hehe

    NL mcm mana nak invite ke blog Sally ? Sally da privatekan blog. Kasi la email address ..

    BalasPadam
  4. Tsally..

    hmmm tu lah pasal... igtkan dah tak sudi kemari huhuhhu



    patutlah dah tak keluar new n3 kat follower hmmm


    ni emailnya: naqeeblukhman@gmail.com
    thanks

    BalasPadam
  5. rupe ala2 pesbuk, aku suke... hehe

    BalasPadam
  6. teja...
    ko semua suke......... hahahaha

    BalasPadam